مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 تیر 1400 ساعت 06:152021-07-15سياسي

751 جهیزیه بین نوعروسان مددجوی کمیته امداد کردستان توزیع شد


معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان گفت: امسال تا کنون 751 جهیزیه به نوعروسان مددجوی کمیته امداد کردستان اهدا شده است.

- فرهاد کاظمی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: سال گذشته یک هزار و 754 جهیزیه و 637 هدیه به ارزش 6 میلیارد و 652 میلیون تومان به نوعروسان زیرپوشش کمیته امداد استان کردستان اهدا شد.

وی همچنین از توزیع 751 سری جهیزیه در سال جاری خبر داد و گفت: 250 سری از این تعداد به مناسبت سالروز ازدواج امام علی(ع) و حضرت زهرا(س) و در طول هفته حجاب و عفاف به این عزیزان اهدا شد.

به گفته کاظمی، ارزش هر سری جهیزیه 40 میلیون تومان و شامل پنج قلم اساسی برای شروع زندگی این زوج های جوان است که بتوانند با دغدغه کمتری زندگی مشترک خود را آغاز کنند.

   وی با بیان اینکه در طول سال به مناسبت ها و برنامه های تعدادی جهیزیه به نوعروسان اهدا می شود، گفت: هزینه تامین این جهیزیه ها از منابع خود امداد بوده و خیرین نیز به صورت موردی در حوزه اهدای جهیزیه به ایتام ورود می کنند.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان تصریح کرد: هم اکنون 270 نوعروس در صف دریافت جهیزیه هستند که امیداوریم با بهره گیری از ظرفیت های داخلی و کمک خیرین بتوانیم تا پایان سال زمینه تقدیم جهیزیه به همه این عزیزان را فراهم کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

751 جهیزیه بین نوعروسان مددجوی کمیته امداد کردستان توزیع شد

751 جهیزیه بین نوعروسان مددجوی کمیته امداد کردستان توزیع شد