مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 تیر 1400 ساعت 06:452021-07-15اقتصادي

محدودیت های کرونایی در استان یزد سخت گیرانه تر شد


طبق اطلاعیه شماره 118 و 119 ستاد استانی مقابله با کرونا، پروتکل های کرونایی در استان یزد سختگیرانه تر می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، بر اساس اطلاعیه جدید ستاد استانی مقابله با ها نیز از شنبه به مدت یک هفته تعطیل می باشد.

بر اساس آخرین اطلاعیه ستاد استانی مقابله با کرونا در استان یزد، هرگونه تجمع و مراسم در آرامستان ها و برگزاری مراسم ترحیم در مساجد ممنوع شده است.

  اعمال جریمه یک میلیون تومانی برای خروج خودروهای پلاک بومی از استان و ورود خودروهای با پلاک غیراستانی به کلیه شهرهای استان از دیگر محدویت های تصویب شده در ستاد استانی کرونا دارالعباده است قرار شده، خودروهای غیربومی در صورت تردد در سطح شهر هر 24 ساعت یک بار جریمه می شود.

لغو کلیه جلسات کارگروه ها، کمیسیون ها و شوراهای اداری به صورت حضوری و همچنین لغو دو هفته ای مأموریت های اداری از دیگر محدودیت های در دستور کار استان یزد برای هفته های آینده است.

در آخرین اطلاعیه ستاد استانی مقابله با کرونا در استان یزد مصوب شد که کلیه تورها و سفرهای زیارتی و سیاحتی، گروهی لغو و در صورت مشاهده، با مدیران برنامه قاطعانه برخورد می شود.

ملاقات عمومی و مراجعات حضوری ادارات و دستگاه ها به مدت دو هفته لغو و بر ارائه خدمات و انجام امور به صورت الکترونیکی تاکید می گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت های کرونایی در استان یزد سخت گیرانه تر شد

محدودیت های کرونایی در استان یزد سخت گیرانه تر شد