مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 تیر 1400 ساعت 07:052021-07-15حوادث

پسر بوشهری حساب بانکی پدر را خرج بازی های آنلاین کرد


رییس پلیس فتا استان بوشهر از شناسایی فرزندی که در بازی های آنلاین اینترنتی، حساب بانکی پدرش را خالی کرده بود خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ مهدی قاسمی اظهار کرد: در پی مراجعه یکی از شهروندان به پلیس فتا و طرح شکایت مبنی بر برداشت مبالغی قابل توجه از حساب بانکی وی بصورت اینترنتی توسط فرد یا افراد ناشناس، موضوع در دستور کار کارشناسان سایبری این پلیس قرار گرفت.

وی گفت: با بررسی های دقیق علمی و تحلیل مستندات ارائه شده از سوی شاکی، صحت برداشت اینترنتی از حساب نامبرده محرز و پس از پی جویی سرنخ های دیجیتال مجرمانه، مشخص گردید که احدی از نزدیکان مالباخته، مرتکب این جرم گردیده است.

رییس پلیس فتا استان بوشهر اعلام کرد: در نهایت پس از تکمیل شدن تحقیقات افسران پی جوی جرایم سایبری، روشن شد که احدی از فرزندان مالباخته به جهت خرید بازی های رایانه ای آنلاین یا استفاده از امتیازات جانمایی شده در این بازی ها و گاهی رفتن به مراحل بعدی بازی، از موجود حساب پدر و بدون اطلاع وی، سوءاستفاده و از این طریق، مبالغ قابل توجهی را هزینه کرده است.

سرهنگ قاسمی یادآور شد: بار ها توصیه کرده ایم که والدین می بایست برنحوه حضور فرزندان در فضای مجازی، نظارت داشته و آن ها را در این بستر ها که سرشار از آسیب و تهدید هست، رها نکرده و در هنگام انتخاب نوع بازی این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پسر بوشهری حساب بانکی پدر را خرج بازی های آنلاین کرد

پسر بوشهری حساب بانکی پدر را خرج بازی های آنلاین کرد