مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 تیر 1400 ساعت 07:102021-07-15اجتماعي

جلوگیری از موقوفه خواری و تبدیل اراضی کشاورزی به باغ ویلا در بلوار شاهنامه


فرمانده یگان حفاظت آستان قدس رضوی با ارائه توضیحاتی درباره وضعیت اراضی موقوفه در روستای مردار کشان منطقه توس، اقدامات انجام شده را مطابق قانون و در راستای صیانت حقوق موقوفات و بیت المال و پیشگیری از ساخت بی رویه باغ ویلا و تغییر کاربری اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از آستان نیوز، سیدجمال معتمدالشریعتی اظهار کرد: 38 هکتار از اراضی منطقه مردار کشان در بلوار شاهنامه، از جمله اراضی موقوفه آستان قدس رضوی است که دارای سند قطعی است و تاکنون مالکیت آن به کسی واگذار نشده است.

فرمانده یگان حفاظت آستان قدس رضوی افزود: کاربری این اراضی کشاورزی است اما متاسفانه اخیرا برخی افراد در صدد خط کشی و قطعه بندی این زمین های موقوفه، با هدف احداث باغ ویلا در این منطقه بودند که یگان حفاظت آستان قدس رضوی اقدامات قانونی لازم برای برخورد با این تخلفات را انجام داد.

وی تصریح کرد: با پیگیری قانونی و حقوقی موضوع در شورای حفظ حقوق بیت المال خراسان رضوی، حکم قضایی برای جلوگیری از تضییع حقوق موقوفه دریافت شد و پیرو آن اقدامات لازم برای بلوک چینی در اطراف این اراضی صورت گرفت.

معتمدالشریعتی ادامه داد: جلسه ای با حضور تعدادی از متصرفین منطقه برگزار شد و به ایشان اعلام شد نسبت به تعیین تکلیف اراضی متصرفی اقدام کنند، اما اقدامی از سو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از موقوفه خواری و تبدیل اراضی کشاورزی به باغ ویلا در بلوار شاهنامه

جلوگیری از موقوفه خواری و تبدیل اراضی کشاورزی به باغ ویلا در بلوار شاهنامه