مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 تیر 1400 ساعت 07:152021-07-15حوادث

دستگیری عامل اصلی حمله به مامور یکی از مناطق شهرداری تهران


رییس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری عامل اصلی حمله به مأموران یکی از مناطق شهرداری تهران و تخریب خودروهای ارگان خبر داد.

- ، سرهنگ سعید راستی گفت: اواخر بهمن ماه سال گذشته چند فرد ناشناس با حمله به مأموران اداره پسماند شهری یکی از شهرداری های مناطق تهران، ضمن ایجاد ضرب و شتم و مجروح کردن 2 نفر از کارکنان این منطقه با ضربات چاقو و سلاح سرد اقدام به تخریب 3 دستگاه خودروی دولتی متعلق به شهرداری این منطقه کرده و قبل از حضور مأموران از محل وقوع جرم متواری شده بودند.

وی افزود: با وقوع این اتفاقات ناخوشایند، مأموران مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت بلافاصله وارد عمل شد و ضمن هماهنگی با مرجع قضایی و انجام یک طرح ریزی جامع و کامل نهایتاً پس از چندین ماه کار شبانه روزی و تعقیب و مراقبت، روز گذشته مخفیگاه نفر اصلی این پرونده که به یکی از روستاهای دورافتاده در یکی از شهرستان های شمال غربی کشور گریخته بود شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و برای سیر مراحل قضایی به دادسرا معرفی شد.

این مقام انتظامی در ادامه تصریح کرد: متهم که در اظهارات اولیه خود به بزه ارتکابی اعتراف کرد، هدف و انگیزه اش از این اقدام مجرمانه اختلاف حساب با یکی از مأموران اداره پسماند شهرداری و عدم انجام سفارشات کاری خارج از قواره و ضوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری عامل اصلی حمله به مامور یکی از مناطق شهرداری تهران

دستگیری عامل اصلی حمله به مامور یکی از مناطق شهرداری تهران