مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 تیر 1400 ساعت 07:302021-07-15سياسي

وقایع نامه سنه 1314 در شیراز رونمایی شد


همزمان با هفته حجاب و عفاف وقایع نامه سنه 1314 به منظور بازخوانی اخبار و اتفاقات سال کشف حجاب رضاخانی رونمایی شد.

- خبرنگار مهر ، صبح امروز پنجشنبه همزمان با هفته حجاب و عفاف آیین رونمایی از اثر فاخر وقایع نامه سنه 1314 با حضور مسئولان استان فارس در جوار آرامگاه منور مجاهد نستوه آیت الله حسینی الهاشمی برگزار شد.

این برنامه که به همت معاونت اجتماعی سپاه فجر استان فارس در هفته حجاب و عفاف صورت گرفت به بازخوانی اخبار و اتفاقات سال کشف حجاب رضا خانی و بررسی نقش علما و اقشار مختلف مردم شیراز پیش از فاجعه مسجد گوهر شاد مشهد می پردازد.

در حاشیه این آیین معاون اجتماعی سپاه فجر استان فارس در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: رونمایی از این اثر فاخر بازخوانی اعتراضات مردم در در جریان کشف حجاب رضاخانی است، پروسه ای است که از زمان رضا خان تا به امروز به دنبال بی حیثیت کردن فرهنگ اصیل و نجیب ایرانی و ترویج فرهنگ برهنگی در بین اقشار مختلف مردم خصوصاً دختران و زنان جوان است.

سرهنگ محمد جعفر دوستدار گفت: این اثر فاخر و نوستالژیک بازخوانی تاریخ گذشته مردم و علمای استان فارس در بحث کشف حجاب رضاخانی است که مغفول مانده است.

وی با تاکید بر اینکه مقدمه شروع قیام مردم مشهد در فاجعه عظیم گوهر شاد که به دست رژیم پهلوی اتفاق افتاد از علمای شیراز بود،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقایع نامه سنه 1314 در شیراز رونمایی شد

وقایع نامه سنه 1314 در شیراز رونمایی شد