مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 تیر 1400 ساعت 07:302021-07-15اجتماعي

گشت های محسوس و نامحسوس پلیس یزد در جاده ها مستقر می شوند


جانشین فرمانده انتظامی استان یزد از استقرار گشت های محسوس و نامحسوس در جاده های استان خبر داد و گفت: این اقدام به منظور پیشگیری از تصادفات جاده ای انجام می شود.

- ، سرهنگ منوچهر نصیری صبح امروز در جلسه کمیسیون کاهش تصادفات برون شهری پلیس راه استان یزد با اشاره به اینکه خودروهای سواری 50 درصد تصادفات جاده ای استان یزد را به خود اختصاص داده اند، اظهار داشت: علت 40 درصد تصادفات برون شهری در جاده های استان یزد خستگی و خواب آلودگی است.

وی با تاکید بر رفع نقاط حادثه خیز جاده های استان ادامه داد: اصلاحات هندسی معابر، اقدامات عملیاتی، اطلاع رسانی، آموزش و آگاه سازی مردم در زمینه موضوع ترافیک و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در کاهش تصادفات بسیار مؤثر خواهد بود.

نصیری افزود: با تقویت گشت های محسوس و نامحسوس در سطح جاده ها همچنین برخورد قاطع و قانونی با معدود متخلفانی که بدون توجه به قوانین و مقررات، جان مردم را به خطر می اندازند، شاهد کاهش تصادفات خواهیم بود.

وی با تاکید بر حضور به موقع پلیس در محل وقوع تصادفات و رسیدگی به خواسته های شهروندان گفت: در هر نقطه ای که چشمان تیزبین پلیس متخلفان را رصد می کند، شاهد افزایش رضایتمندی مردم از پلیس و به تبع آن افزایش سرمایه اجتماعی ناجا هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گشت های محسوس و نامحسوس پلیس یزد در جاده ها مستقر می شوند

گشت های محسوس و نامحسوس پلیس یزد در جاده ها مستقر می شوند