مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 تیر 1400 ساعت 07:452021-07-15فناوري

پیگیری توسعه بیش از پیش زیرساخت ارتباطی ایرانسل در گیلان


مدیرعامل ایرانسل در دیدار با استاندار گیلان گفت که اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران تاکنون 1000 میلیارد تومان در این استان سرمایه گذاری کرده است.

- مدیرعامل ایرانسل در دیدار با استاندار گیلان گفت که اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران تاکنون 1000 میلیارد تومان در این استان سرمایه گذاری کرده است.

در دیدار مدیرعامل ایرانسل با شهردار رشت و مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گیلان نیز بر توسعه و تسریع در اقدامات و پروژه های ارتباطی رشت و استان گیلان، تأکید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام روابط عمومی ایرانسل، دکتر بیژن عباسی آرند مدیرعامل ایرانسل، چهارشنبه، 23 تیر ماه 1400، با دکتر ارسلان زارع استاندار گیلان دیدار و گفت وگو کرد.

در این دیدار که در محل استانداری گیلان برگزار شد، مدیرعامل ایرانسل به سرمایه گذاری 1000 میلیارد تومانی ایرانسل در استان گیلان تاکنون اشاره کرد و گفت: با وجود محدودیت های گوناگون، امسال، 100 میلیارد تومان سرمایه گذاری برای شهر رشت، پیش بینی شده است.

عباسی آرند افزود: ایرانسل تاکنون 90 درصد جمعیت استان گیلان را تحت پوشش خود قرار داده است که این پوشش جمعیتی، شامل 1500 روستای این استان است.

وی تأکید کرد: شیوع بیماری کرونا طی حدود دو سال اخیر، موجب رشد شدید تقاضای مصرف دیتا برای خدماتی مانند آموزش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری توسعه بیش از پیش زیرساخت ارتباطی ایرانسل در گیلان

پیگیری توسعه بیش از پیش زیرساخت ارتباطی ایرانسل در گیلان