مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 تیر 1400 ساعت 07:552021-07-15سياسي

اعزام 13 دستگاه از ماشین آلات راهداری هرمزگان برای تخلیه کالاهای اساسی از بندر امام


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان از اعزام 12 دستگاه کامیون و یک دستگاه خودرو سواری متعلق به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان برای تخلیه و جابجایی کالاهای اساسی و نهاده های دامی مورد نیاز استان از بندر امام (ره) خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، یوسف عابدینی با تاکید بر اهمیت تخلیه بنادر به ویژه کالاهای اساسی و نهاده های دامی از بندر امام خمینی (ره) افزود: با هماهنگی های به عمل آمده علاوه بر ناوگان حمل و نقل جاده ای بخش خصوصی، 13 دستگاه از ماشین آلات راهداری هرمزگان نیز به این بندر اعزام شدند.

 وی اظهار داشت: با اقدامات صورت گرفته و برگزاری جلسات فوری با شرکت پشتیبانی امور دام استان، این ماشین آلات در نهایت پس از اخذ کد دامپزشکی و با هدف تسریع در حمل کالاهای اساسی، استان هرمزگان را به سمت خوزستان ترک کردند تا به شبکه تخلیه و جابجایی کالاهای دپو شده از بندر امام (ره) به پیوندند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان به اهمیت تخلیه نهاده های دامی موجود در این بندر اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: حمل به موقع نهاده های دامی و تسریع در انتقال آن ها به دست تولیدکنندگان دام و طیور استان موجبات رفع دغدغه تولید کنندگان استانی و تنظیم بازار مصرفی و رضایتمندی عمومی مردم شریف استان را فراهم خواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 13 دستگاه از ماشین آلات راهداری هرمزگان برای تخلیه کالاهای اساسی از بندر امام

اعزام 13 دستگاه از ماشین آلات راهداری هرمزگان برای تخلیه کالاهای اساسی از بندر امام