مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 تیر 1400 ساعت 09:102021-07-15اقتصادي

پیگیری توسعه بیش از پیش زیرساخت ارتباطی ایرانسل در گیلان


مدیرعامل ایرانسل در دیدار با استاندار گیلان اعلام کرد: با وجود محدودیت های گوناگون، امسال 100 میلیارد تومان سرمایه گذاری برای شهر رشت، پیش بینی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی برای استفاده از بستر فضای مجازی در انتقال مفاهیم آموزشی و تغییر سبک زندگی مردم اشاره و آن را بسیار کمک کننده عنوان کرد.

وی با اشاره به نگاه اقشار مختلف مردم دنیا به جهان ارتباطات و پیوند مستمر زندگی امروزه با شبکه های ارتباطی گفت: سرمایه گذاری بالغ بر هزار میلیارد تومانی ایرانسل در گیلان، نشان از شناخت جامعه هدف دارد و با توجه به تراکم جمعیتی این استان و گردشگر پذیر بودن آن، توسعه زیرساخت ها مطالبه ای عمومی است.

زارع با اشاره به پوشش 90 درصدی جمعیت این استان توسط ایرانسل، با بیان اینکه افزایش این شاخص رضایتمندی مردم را به دنبال دارد، افزود: در توسعه زیرساخت ها، علاوه بر جمعیت ثابت گیلان، باید حضور گردشگران و مسافران در بازه های زمانی مختلف را نیز در نظر گرفت.

او همچنین تعامل دستگاه های مختلف و شهرداری ها با ایرانسل و آمادگی مسؤولان استانی و محلی برای مشارکت در توسعه پروژه های شهر هوشمند را ضروری دانست و بر عملیاتی شدن دیگر طرح ها در این زمینه، تأکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری توسعه بیش از پیش زیرساخت ارتباطی ایرانسل در گیلان

پیگیری توسعه بیش از پیش زیرساخت ارتباطی ایرانسل در گیلان