مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 تیر 1400 ساعت 09:202021-07-15سياسي

ضرورت نهادینه سازی سبک زندگی ایرانی-اسلامی در بین خانواده ها


فرمانده سپاه ناحیه اهر ضمن تاکید بر ضرورت ترویج و نهادینه سازی فرهنگ سبک زندگی ایرانی-اسلامی بین خانواده ها، افزود: تبیین این نوع سبک زندگی، - ایسنا/آذربایجان شرقی فرمانده سپاه ناحیه اهر ضمن تاکید بر ضرورت ترویج و نهادینه سازی فرهنگ سبک زندگی ایرانی-اسلامی بین خانواده ها، افزود: تبیین این نوع سبک زندگی، لازمه تقویت بنیان خانواده و خنثی کردن توطئه ها و تهدیدهای فرهنگی دشمنان است.

سرهنگ پاسدار موسی صفی در گفت وگو با ایسنا، ضمن گرامیداشت هفته عفاف و حجاب، گفت: در این راستا در نظام جمهوری اسلامی ایران که تداوم انقلاب بعثت است بایستی زنان و دختران این مرز و بوم سبک زندگی ایرانی-اسلامی را در بین خانواده های خود ترویج دهند و تحت تاثیر تهدیدات دشمن و رسانه های بیگانه قرار نگیرند.

وی با تاکید بر حفظ عفاف و حجاب در بین زنان ایرانی، افزود: باید توجه کنیم که حجاب، یک مقوله شخصی نیست بلکه حق الهی است و در آیات مختلف قرآن نیز بر اهمیت حجاب، زینت زن، نحوه بیان و سخن زن با ظرافت خاصی اشاره شده است.

وی گفت: پوشش و حجاب زن به هیچ عنوان سلب آزادی زن نبوده بلکه حجاب یک حق الهی است و زنان با حجاب اسلامی می توانند در تمامی عرصه های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی کشور نقش بسزایی ایفا کنند و در تربیت فرزندانی که می توانند در آینده نظام و انقلاب تاثیرگذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت نهادینه سازی سبک زندگی ایرانی-اسلامی در بین خانواده ها

ضرورت نهادینه سازی سبک زندگی ایرانی-اسلامی در بین خانواده ها