مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 تیر 1400 ساعت 09:252021-07-15اقتصادي

استان ها حداقل یک بازارچه دائمی صنایع دستی داشته باشند


وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: باید در تمامی استان ها حداقل یک بازارچه دائمی صنایع دستی وجود داشته باشد تا هنرمندان بتوانند محصولات تولیدی خود را برای مردم عرضه کنند.

- ، جلسه ارائه گزارش عملکرد معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی با حضور وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، معاون توسعه مدیریت و منابع، مدیرکل دفتر حوزه وزارتی و امور بین الملل، معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور و مدیران این معاونت در سالن فجر وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برگزار شد.

علی اصغر مونسان در این جلسه گفت: با توجه به حجم مخاطب بسیار بالایی که در حوزه صنایع دستی وجود دارد و توزیع جغرافیایی زیادی که در کشور پهناوری مانند ایران داریم، کار کردن در این حوزه را سخت می کند.

آموزش همه افراد علاقه مند و ترویج رشته های صنایع دستی، تولید و پایش محصولات صنایع دستی کار سختی است که خوشبختانه معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی به خوبی از عهده آن برآمده است.

مونسان بیان کرد: اقدامات خوبی توسط این معاونت انجام شده که به امید خدا در آینده پیش رو با برنامه های خوبی که در نظر گرفته شده شاهد این باشیم که صنایع دستی کشور به نقطه اوج و شکوفایی برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان ها حداقل یک بازارچه دائمی صنایع دستی داشته باشند

استان ها حداقل یک بازارچه دائمی صنایع دستی داشته باشند