مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 تیر 1400 ساعت 09:452021-07-15ورزشي

سلطانی فر: 50 خانه جوان در کشور احداث می شود


وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه متبوع خود گفت: با حمایت دولت، حدود 50 خانه جوان در حال احداث است که تا پایان سال به عدد 200 می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، مسعود سلطانی فر روز پنج شنبه در آیین بهره برداری از طرح های ملی وزارتخانه های ورزش و جوانان و راه و شهرسازی در سراسر کشور که به صورت ویدئو کنفرانس با حضور رییس جمهوری برگزار شد، خطاب به حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی اظهار داشت: در پایان هشت سال خدمت گذاری به جنابعالی خسته نباشید می گویم که با وجود جنگ اقتصادی، خشکسالی، سیل، زلزله، تحریم و مشکلات متنوعی که در این دوره به وجود آمد، دولت با مدیریت و تدبیر جنابعالی توانست از این گردنه با افتخار عبور کند.

وی از تمامی حمایت ها و پشتیبانی های رییس جمهوری از جامعه ورزش و جوانان کشور قدردانی و تاکید کرد: در حضور ملت ایران شهادت می دهم نه تنها در عرصه ورزش و جوانان بلکه در همه عرصه های اجرایی و توسعه کشور اگر موفقیتی بود، مرهون زحمات همه همکاران در دستگاه های اجرایی، حمایت های مردم و مدیریت هوشمندانه رییس جمهوری انجام شده است.

بهره برداری از 264 طرحوزیر ورزش و جوانان در ادامه سخنان خود به بهره برداری از 264 طرح ورزشی اشاره و خاطرنشان کرد: علاوه بر این آمار، 380 خانه ورزش روستایی در راستای ایجاد عد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلطانی فر: 50 خانه جوان در کشور احداث می شود

سلطانی فر: 50 خانه جوان در کشور احداث می شود