مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 تیر 1400 ساعت 10:352021-07-15اقتصادي

لزوم بهره گیری از دانش روزآمد جهان همگام با تقویت بومی سازی


مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: باید تحولات و دانش جهانی را همواره رصد کرد و با قدرت در مسیر پیشرفت و توسعه گام برداشت.

- به نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، بهزاد محمدی با تأکید بر حمایت از بخش های پژوهش و فناوری پتروشیمی افزود: پژوهش و فناوری بازوی توسعه صنعت پتروشیمی است.

وی با اشاره به فعالیت های شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی در سال های اخیر گفت: بخشی از خروجی این تلاش ها، تأمین نیازهای صنعت پتروشیمی در بحث دانش فنی و کاتالیست ها بوده است.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با بیان اینکه حضور این شرکت با توجه به ابعاد توسعه صنعت، یک ضرورت است، افزود: در سال 99 که سال جهش طلایی صنعت پتروشیمی ایران بود، شرکت پژوهش و فناوری با تولیدی شدن 3 طرح توسعه ای خود در جمع 17 طرح بهره برداری شده در سبد جهش دوم توسعه صنعت دارای جایگاه ویژه ای بود.

محمدی تصریح کرد: افزون بر سه طرح این شرکت یعنی تأمین کاتالیست پلی پروپیلن و تأمین کاتالیست پلی اتیلن سنگین در پتروشیمی شازند و نیز بهره برداری رسمی از نخستین کاتالیست زیگلرناتا پلیمریزاسیون پلی اتیلن سبک خطی در پتروشیمی لرستان، ساخت و تأمین کاتالیست پتروشیمی سبلان از سوی شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی نیز دستاورد مهمی بود که به ثمر نشست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم بهره گیری از دانش روزآمد جهان همگام با تقویت بومی سازی

لزوم بهره گیری از دانش روزآمد جهان همگام با تقویت بومی سازی