مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 تیر 1400 ساعت 10:502021-07-15سياسي

امیر خلبان علیرضا انگیزه فرمانده جدید پایگاه هوایی شهید بابایی شد


امیر سرتیپ دوم خلبان علیرضا انگیزه طی مراسمی با حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش به عنوان فرمانده جدید پایگاه هوایی شهید بابایی معرفی شد.

- امیر سرتیپ دوم خلبان علیرضا انگیزه طی مراسمی با حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش به عنوان فرمانده جدید پایگاه هوایی شهید بابایی معرفی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیر سرتیپ نصیرزاده در آیین تکریم و معارفه فرمانده پایگاه شهید بابایی اصفهان با بیان اینکه پایگاه هوایی شهید بابایی از یگان های مهم و استراتژیک نیروی هوایی است گفت: این پایگاه توان دفاع از جنوب غرب و شرق کشور را دارد که در دفاع مقدس هم این ماموریت را با حفاظت از مکان های حساس انجام داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش در مراسم تکریم و معارفه فرمانده پایگاه هوایی شهید بابایی اصفهان که با حضور مسئولان و فرماندهان استانی برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان بابایی، ابوعطا و سایر شهدای این پایگاه و اشاره به موقعیت استراتژیک پایگاه شهید بابایی گفت: این پایگاه در طول 8 سال دفاع مقدس ماموریت های ویژه ای به خصوص در باز نگه داشتن شریان اقتصادی کشور و دفاع از منابع نفتی داشت و همچنین در دستگیری شرور ریگی نیز نقش مهمی داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیر خلبان علیرضا انگیزه فرمانده جدید پایگاه هوایی شهید بابایی شد

امیر خلبان علیرضا انگیزه فرمانده جدید پایگاه هوایی شهید بابایی شد