مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 تیر 1400 ساعت 11:002021-07-15سياسي

تأخیر در ازدواج آسیب های روحی و روانی به همراه دارد


مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل گفت: تأخیر جوانان در ازدواج به دلایل مختلف به ویژه تحصیل آسیب های روحی و روانی نگران کننده ای را به همراه دارد.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل گفت: تأخیر جوانان در ازدواج به دلایل مختلف به ویژه تحصیل آسیب های روحی و روانی نگران کننده ای را به همراه دارد.

فریبا محمدلو 24 تیر در مراسم گرامیداشت هفته ازدواج در اردبیل اظهار کرد: با راهکارهای مختلف سعی و تلاشمان بر این است تا تسهیل در امر ازدواج اتفاق بیفتد اما بیان این نکته ضروری است که امر ازدواج مقوله دولتی نیست که با زور و اجبار بتوان در این زمینه کاری را انجام داد.

وی توجه خانواده ها را به ترغیب و تشویق فرزندان به امر ازدواج و انتخاب صحیح همسر یادآور شد و تصریح کرد: نباید ناکامی عده ای در امر ازدواج به التهاب و نگرانی سایر گروه های جامعه منجر شود بلکه بهتر است با انتخاب درست به سمتی حرکت کنیم تا به دور از ازدواج های اینترنتی و آشنایی در فضای مجازی در واقعیت درست و صحیح تصمیم گیری شود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل یکی از عوامل به تأخیر افتادن امر ازدواج را تحصیل و بهانه های مختلف در این زمینه اعلام کرد و گفت: بالا رفتن سن ازدواج آسیب های بسیاری را به همراه دارد و حتی موضوع فرزندآوری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأخیر در ازدواج آسیب های روحی و روانی به همراه دارد

تأخیر در ازدواج آسیب های روحی و روانی به همراه دارد