مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 تیر 1400 ساعت 11:052021-07-15سياسي

رفیعی : اگر مظهر عزا و غم شیعه عاشوراست، مظهر جشن و شادی باید غدیر باشد


حجت الاسلام رفیعی با اشاره به اینکه به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی ماه جاری به عنوان ماه ولایت معرفی شده است، اظهار کرد: غدیر هویت شیعه است و اگر غدیر کم رنگ شود هویت شیعی ما کم رنگ می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، سیزدهمین همایش مدیران هیأت های محوری و برگزیده کشور و سومین همایش بانوان فعال در عرصه هیأت از صبح امروز پنج شنبه 24 تیرماه به همت جامعه ایمانی مشعر در مجتمع مهدی یاوران مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

  اگر غدیر انکار شود، حقیقت امامت و مهدویت انکار می شود حجت الاسلام ناصر رفیعی استاد حوزه و دانشگاه به عنوان یکی از سخنرانان این همایش با اشاره به اینکه غدیر باید برای همگان معرفی شود، اظهار کرد: اگر غدیر انکار شود و نتوانیم حقانیت آن را اثبات کنیم در حقیقت امامت و مهدویت انکار می شود؛ داستان غدیر برای خودمان قطعی و حتمی شود و ما به عنوان یک هیأتی باید بتوانیم چند دلیل برای حقانیت آن بیان کنیم.

وی با اشاره به اینکه پیامبر اسلام برای همه چیز حتی نوع لباس پوشیدن سخن گفتند، محال است نسبت به جانشینی خود موضع گیری نداشته باشند، گفت: برخی می گفتند که پیامبر در مورد جانشین خود سخنی نگفته است درحالی که با زدن چنین حرفی در حقیقت به پیامبر توهین شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفیعی : اگر مظهر عزا و غم شیعه عاشوراست، مظهر جشن و شادی باید غدیر باشد

رفیعی : اگر مظهر عزا و غم شیعه عاشوراست، مظهر جشن و شادی باید غدیر باشد