مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 تیر 1400 ساعت 11:162021-07-15سياسي

ماجرای ادامه دار سوالات اشتباه کنکور؛ مجلس وعده پیگیری داد


دو هفته از برگزاری کنکور سراسری می گذرد اما همچنان اختلافات بر سر نحوه طراحی برخی از سوالات کنکور سراسری میان سازمان سنجش و سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی باقی است؛ - داوطلبان نسبت به سخت بودن سوالات انتقاد کرده اند و کمیسیون آموزش وتحقیقات وعده پیگیری داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، کنکور سال 1400 از روز چهارشنبه ( 9 تیر) با رقابت داوطلبان گروه آزمایشی هنر آغاز شد و شنبه (12 تیر) با رقابت داوطلبان گروه آزمایشی زبان های خارجی به پایان رسید.

امسال هم برگزاری کنکور با حاشیه هایی همچون موضوع لو رفتن یا خرید و فروش سوالات و دفترچه ها مطرح بود تا جایی که تعدادی از کانال ها در فضای مجازی ادعای لو رفتن سئوالات کنکور همزمان با برگزاری آزمون در همان روز را مطرح کردند.

در واکنش به این ادعاها ، سردار وحید مجید رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات ناجا از شناسایی و دستگیری بیش از 20 نفر از مجرمان در کشور سخن گفت که با تبلیغات دروغین و کاذب مدعی فروش سوالات کنکور سراسری سال 1400 پیش از برگزاری آن بودند.

در واکنش به این موضوع ،مهرداد ویس کرمی عضو کمیسیون آموزش وتحقیقات مجلس گفت: پس از شایعات تخلف در ‫کنکور 1400 به عنوان ‫ناظر مجلس در شورای سنجش‬، از دکتر خدایی خواستم ضمن روشنگری، متخلفان احتمالی را به مراجع قضایی و مردم معرفی نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای ادامه دار سوالات اشتباه کنکور؛ مجلس وعده پیگیری داد

ماجرای ادامه دار سوالات اشتباه کنکور؛ مجلس وعده پیگیری داد