مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 تیر 1400 ساعت 13:252021-07-15ورزشي

هادی کاناوارو با زاینده رود بازگشت


بی شک هادی عقیلی یکی از بهترین مدافعان تاریخ تیم ملی فوتبال و تیم های باشگاهی به خصوص در سپاهان بود، مدافعی که در بین هواداران سپاهان هنوز هم بعد از سال ها با لقب هادی کاناوارو صدا زده می شود.

- ایسنا/اصفهان بی شک هادی عقیلی یکی از بهترین مدافعان تاریخ تیم ملی فوتبال و تیم های باشگاهی به خصوص در سپاهان بود، مدافعی که در بین هواداران سپاهان هنوز هم بعد از سال ها با لقب "هادی کاناوارو" صدا زده می شود.

کاپیتان مو بلند و طلایی سپاهانی ها با سوتفاهماتی که بین او و کارلوس کی روش ایجاد شد، یکی از بدترین آسیب های روحی را خورد و نتوانست در جام جهانی همراه تیم ملی باشد، بعد از آن نیز در سپاهان که خانه او بود با ویسی سرمربی وقت سپاهان به مشکل برخورد تا اول اردیبهشت 96 با صدور بیانیه ای از مستطیل سبز فوتبال خداحافظی کند، خبری که همه را شوکه کرد، تا جایی که مرحوم محمودخان یاوری به هادی عقیلی گفت زود تصمیم نگیر .

هادی عقیلی پس از خداحافظی سکوت کرد و هیچ وقت در خصوص اتفاقات رخ داده صحبتی نکرد، اما همه می دانستند که دل پردردی دارد و برخلاف میل و آمادگی که داشت، کفش هایش را آویخت، اردیبهشت سال گذشته بود که در دوران اوج گفت و گوهای زنده فضای مجازی که به لطف شیوع ویروس کرونا باب شده بود در گفت و گو با محمد مقدم یکی از مجریان ورزشی کمی از آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هادی کاناوارو با زاینده رود بازگشت

هادی کاناوارو با زاینده رود بازگشت