مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 تیر 1400 ساعت 14:452021-07-15سياسي

خبرنگاران منتقد دولت جایی در محمودآباد ندارند


برای چندمین دفعه در شهرستان محمودآباد شاهد حضور مقامات ارشد کشوری و استانی برای بازدید با افتتاحیه پروژه هایی بودیم که متاسفانه از خبرنگاران منتقد دولت برای پوشش این مراسم دعوت نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد، عصر روز چهارشنبه 23 تیرماه دکتر قاسم جان بابایی معاون وزیر بهداشت برای افتتاح بخش دیالیز بیمارستان شهدای محمودآباد وارد شهرستان شده و با حضور مسؤولان شهرستانی و نماینده مجلس این ساختمان را که کمبودش طی همه این سال ها در محمودآباد احساس می شد را در غیاب خبرنگاران منتقد دولت و با حضور خبرنگاران رسانه های دولتی، افتتاح کردند.

جناب آقای طالبی فرماندار محترم آیا همنشینی و هم صحبتی با ریاست شورای شهر و عضو مجمع خیران که طی همه دوره مدیریتش به رسانه ها پاسخگو نبوده و شهر را در وضعیت رکود و رخوت قرار داده بر شما تاثیر کرده که از حضور خبرنگاران و رسانه های منتقد دولت در این مراسم سرباز زده و با خبرنگاران رسانه های دولتی این پروژه بسیار حیاتی و مهم برای مردم محمودآباد را به بهره برداری رساندید؟ جناب آقای فرزانه نماینده محترم مردم نور و محمودآباد در کاربلد و عاشق هستیم و اصلا مال کدام شهر هستند برای ما ملاک نیست بلکه تعهد و تخصص آنها برای مردم مهم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگاران منتقد دولت جایی در محمودآباد ندارند

خبرنگاران منتقد دولت جایی در محمودآباد ندارند