مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 تیر 1400 ساعت 14:452021-07-15سياسي

سفر جمعی از نمایندگان به شرق هرمزگان / پیگیری صدور مجوز صیادی برای صیادان بومی


نماینده تهران از سفر دو روزه خود به همراه سیدنظام الدین موسوی، عضو هیات رییسه مجلس و احمد نادری، نایب رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس به شرق استان هرمزگان به دعوت حسین رییسی نماینده میناب، - نماینده تهران از سفر دو روزه خود به همراه سیدنظام الدین موسوی، عضو هیات رییسه مجلس و احمد نادری، نایب رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس به شرق استان هرمزگان به دعوت حسین رییسی نماینده میناب، رودان، جاسک، سیریک و بشاگرد به منظور بررسی مشکلات این منطقه خبر داد.

علی خضریان در گفت وگو با ایسنا در تشریح اقدامات و تصمیمات اتخاذشده در جریان این سفر گفت: پیگیری صدور مجوز صیادی به 200 لنج و 1000 قایق طبق دستور وزیر جهاد کشاورزی برای صیادان بومی استان هرمزگان در شیلات کشور و رفع موانع با استفاده از ظرفیت های نظارتی مجلس انجام خواهد پذیرفت و اسکله کرپال با سرمایه و طرح توجیهی تعاونی صیادان و صدور مجوز و همراهی استانداری هرمزگان ساماندهی و فعال می شود.

همچنین جهت افزایش ظرفیت پرورش میگو در سواحل استان هرمزگان از 11 هزار هکتار به 20 هزار هکتار در سال جاری توسط سازمان شیلات تامین اعتبار شد.

او افزود: تامین اعتبار تعویض و نوسازی منبع آب و خط 20 کیلومتری انتقال آب به منطقه دلالان در شهرستان میناب توسط شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، اجرای طرح هادی رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر جمعی از نمایندگان به شرق هرمزگان / پیگیری صدور مجوز صیادی برای صیادان بومی

سفر جمعی از نمایندگان به شرق هرمزگان / پیگیری صدور مجوز صیادی برای صیادان بومی