مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 تیر 1400 ساعت 15:402021-07-15اقتصادي

اصفهانی ها در سه ماهه نخست سال 5 میلیارد مترمکعب گاز مصرف کردند


مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: در سه ماهه نخست سال 1400 در بخش های خانگی، عمومی و صنعتی استان حدود 5 میلیارد متر مکعب گاز مصرف شده که از این میزان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان، سید مصطفی علوی با بیان اینکه در سه ماهه نخست سال 1400 در بخش های خانگی، عمومی و صنعتی استان حدود 5 میلیارد متر مکعب گاز مصرف شده، افزود: از این میزان، 4 میلیارد و 287 میلیون متر مکعب مربوط به مصرف صنعتی و 553 میلیون متر مکعب گاز در بخش خانگی و 77میلیون متر مکعب نیز در بخش عمومی مصرف شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان افزود: طی سه ماهه اول سال سهم گاز طبیعی در بخش صنایع، مصارف عمده و نیروگاه ها 87 درصد، در بخش خانگی 11 درصد و در بخش عمومی 2 درصد بوده است.

وی، تصریح کرد: طبیعتاً در فصل گرم سال مصرف گاز در بخش خانگی و عمومی نظیر اماکن مذهبی، ورزشی، فرهنگی و.

کاهش می یابد اما حجم زیادی از گاز در بخش تولید و صنعت استان مصرف می شود لذا هر چقدر مصرف منطقی و صرفه جویی انرژی داشته باشیم، چرخه تولید استان  قوی تر خواهد شد.

علوی تامین مستمر و پایدار گاز طبیعی را نیازمند مشارکت مشترکین در رعایت الگوهای مصرف برشمرد و تصریح کرد: افزایش تعداد مشترکین گاز در روند رو به رشد مصرف گاز طبیعی تاثیر داشته است، اما قطعاً با رع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصفهانی ها در سه ماهه نخست سال 5 میلیارد مترمکعب گاز مصرف کردند

اصفهانی ها در سه ماهه نخست سال 5 میلیارد مترمکعب گاز مصرف کردند