مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 تیر 1400 ساعت 16:052021-07-15سياسي

اعطای وام 30 میلیون تومانی به زوجین دانشجو


تاکنون بیش از 8 هزار زوج از سراسر کشور در این دوره از طرح ازدواج دانشجویی ثبت نام کرده اند که به دلیل شیوع ویروس کرونا و به منظور رعایت دستورالعمل های بهداشتی و حفظ سلامتی حاضران در طرح، - دوره بیست و چهارم در بازه زمانی وسیع تر و گروه های با جمعیت کمتر برگزار می شود.

جانشین دبیر ستاد ازدواج دانشجویی، گفت: به زوجین حاضر در دوره بیست و چهارم طرح ازدواج دانشجویی، تسهیلات 30 میلیون تومانی خرید کالای ایرانی اعطا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما، آقای سید وحید هاشمی نژاد با اشاره به برگزاری بیست و چهارمین دوره ازدواج دانشجویی در قالب طرح ملی همسفر تا بهشت ، افزود: امسال، بیست و چهارمین دوره مراسم ازدواج دانشجویی در مشهد در حال برگزاری است که تاکنون بیش از 300 زوج از سراسر کشور در این طرح شرکت کردند.

وی ادامه داد: تاکنون بیش از 8 هزار زوج از سراسر کشور در این دوره از طرح ازدواج دانشجویی ثبت نام کرده اند که به دلیل شیوع ویروس کرونا و به منظور رعایت دستورالعمل های بهداشتی و حفظ سلامتی حاضران در طرح، دوره بیست و چهارم در بازه زمانی وسیع تر و گروه های با جمعیت کمتر برگزار می شود.

جانشین دبیر ستاد ازدواج دانشجویی کشور به برنامه های ستاد ازدواج دانشجویی برای زوج های شرکت کننده در این دوره اشاره کرد و ادامه داد: زوج های حاضر در این طرح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای وام 30 میلیون تومانی به زوجین دانشجو

اعطای وام 30 میلیون تومانی به زوجین دانشجو