مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 تیر 1400 ساعت 16:102021-07-15سياسي

زیرساخت های فعلی شهریار با جمعیت موجود هم خوانی ندارد


فرماندار شهریار با اشاره به اینکه ساکنان شهرستان های غرب استان تهران از کمبود زیرساخت ها رنج می برند گفت: زیرساخت های فعلی شهریار با جمعیت موجود هم خوانی ندارد.

- ، نورالله طاهری عصر پنچ شنبه در نشست مشترک فرمانداران و ائمه جمعه غرب استان تهران با مجمع نمایندگان استان تهران با اشاره به اینکه ساکنان شهرستان های غرب استان تهران از کمبود زیرساخت ها رنج می برند اظهار داشت: زیرساخت های فعلی شهریار با جمعیت موجود هم خوانی ندارد.

طاهری با بیان اینکه شهرستان های غرب استان تهران نیازمند یک توسعه همگون مدیریتی هستند تا وضعیت خود را بهبود دهند و خدمات مطلوب تری به ساکنان ارائه کنند گفت: ضروری است که سازوکار مشخصی برای ارتقا مدیریت 3 شهرستان ملارد، قدس و شهریار و تقویت ادارات تابعه تعیین شود.

فرماندار شهریار عنوان داشت: در حال حاضر جمعیت موجود در شهریار با 8 استان کشور برابری می کند و چه بسا بیشتر هم می باشد و با وجود تمام تلاش های صورت گرفته کمبود زیرساخت های و امکانات مشهود است.

وی افزود: شهرستان های غرب استان تهران نیازمند توجه ویژه از سوی مدیریت عالی کشور در تمامی زمینه ها است تا پاسخگوی جمعیت فزاینده این شهرستان ها باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت های فعلی شهریار با جمعیت موجود هم خوانی ندارد

زیرساخت های فعلی شهریار با جمعیت موجود هم خوانی ندارد