مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 تیر 1400 ساعت 16:352021-07-15سياسي

انتخابات هیات مدیره نظام پزشکی همدان فردا برگزار می شود


رییس نظام پزشکی همدان از برگزاری هفتمین انتخابات هیات مدیره نظام پزشکی همدان طی فردا خبر داد.

- علیرضا مدرکیان در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان از برگزاری هفتمین انتخابات هیات مدیره نظام پزشکی همدان طی فردا خبر داد و اظهار کرد: روز جمعه انتخابات از ساعت 8 تا 20 در معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه افراد دارای کارت نظام پزشکی و کسانی که محل سکونت آنها همدان است، می توانند رای دهند گفت: در این دوره از انتخابات 36 نفر از پزشکان در رقابت باقی ماندند و چند نفری هم انصراف دادند که در مجموع 10 نفر انتخاب می شوند.

رییس نظام پزشکی همدان با اشاره به اینکه در گروه دندانپزشکان سه نفر و داروسازان چهار نفر رقابت می کنند افزود: از گروه آزمایشگاه سه نفر، ماماها چهار نفر و همکاران کارشناس پروانه دار پنج نفر برای رقابت باقی مانده اند.

وی با اشاره به اینکه پیش بینی می شود میزان شرکت در این انتخابات 40 تا 50 درصد باشد گفت: نام برخی از پزشکان در سامانه نظام پزشکی وجود دارد اما خیلی خود را درگیر مسائل صنفی نمی کنند.

مدرکیان گفت: البته پیش بینی می شود بیش از 70 درصد پزشکان بخش خصوصی در این انتخابات شرکت کنند در حالی که انتظار داریم تمام پزشکان بخش خصوصی و دولتی حضور داشته باشند و شاهد مشارکت حداکثری باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات هیات مدیره نظام پزشکی همدان فردا برگزار می شود

انتخابات هیات مدیره نظام پزشکی همدان فردا برگزار می شود