مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 تیر 1400 ساعت 18:102021-07-15سياسي

مساجد به محل مطالبه گری و تجمعات مردمی تبدیل شود


حوزه علمیه خوزستان درپی قطعی آب برخی مناطق خوزستان و اعتراضات مردمی صورت گرفته، خطاب به جامعه حوزوی خوزستان، پیامی صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، حجت الاسلام بهرام پور مدیر حوزه علمیه خوزستان، درپی قطعی آب برخی مناطق خوزستان و اعتراضات مردمی صورت گرفته، خطاب به جامعه حوزوی خوزستان، پیامی صادر کرد که به شرح زیر است.

مدیران، اساتید و طلاب عزیز و جهادی ام سلام الله علیکم اجمعین می دانم امروز مشکلات کشور و خصوصاً مشکلات مردم عزیز، غیور و صبور خوزستان، سینه هایتان را تنگ و قلوبتان را به درد آورده است.

قطعاً گرانی، بیکاری، محرومیت، گرما، قطعی برق و آب، از بین رفتن دام هایی که تنها سرمایه این مردم تهی دست و رنج کشیده ی محروم از سرمایه های ملی است، همه را به ستوه آورده؛ اما بدانید این نفوذی های از خدا بی خبر و خود فروخته، امروز ده ها خیانت دیگر را انجام می دهند تا مردم را به صحنه اعتراض و آشوب بیاورند.

هدف آن ها، ایجاد کشوری آشوب زده است؛ بلکه بتوانند دنباله آشوب ها را به دولت بعد استمرار دهند تا دولت منتخب، کشوری متلاطم را تحویل گیرد.

بعد هم این نفوذی های خائن، با ایجاد تظاهرات، مردم را به خیابان آورند و آن ها را بکشند و خونشان را به گردن دولت و نظام بیاندازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مساجد به محل مطالبه گری و تجمعات مردمی تبدیل شود

مساجد به محل مطالبه گری و تجمعات مردمی تبدیل شود