مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 تیر 1400 ساعت 21:002021-07-15سياسي

بدون همراهی مردم، اتفاقات حکومتی رقم نخواهد خورد


جانشین دبیر جامعه ایمانی مشعر با تأکید بر اینکه محوریت این همایش را متناسب با شرایط امروز جامعه، موضوع «هیأت، دولت، مردم» قرار دادیم تا بتوانیم به روابط و وظایف متقابل میان این سه بپردازیم .

- ایسنا/قم جانشین دبیر جامعه ایمانی مشعر با تأکید بر اینکه محوریت این همایش را متناسب با شرایط امروز جامعه، موضوع هیأت، دولت، مردم قرار دادیم تا بتوانیم به روابط و وظایف متقابل میان این سه بپردازیم .

رحیم آبفروش در سیزدهمین همایش مدیران هیأت های محوری و برگزیده کشور که در مجتمع یاوران مهدی قم برگزار شد، با اشاره به سند راهبردی جامعه ایمانی مشعر اظهار کرد: این سند در چند موضوع تعارف، ترابط، تعالی، تضایف، تثبیت و تداوم خلاصه می شود و ما این سند را به عنوان یک نقشه به صورت جدی دنبال خواهیم کرد تا بتوانیم به افق مطلوب اهل بیت(ع) در مورد هیأت برسیم.

وی اضافه کرد: در مسیر رسیدن به اهداف، بطور قطعی آفات، موانع و آسیب هایی است و ما باید از نفوذ ناامیدی مراقبت کنیم و به دنبال ترویج امید و در مسیر راسخ باشیم.

جانشین دبیر جامعه ایمانی مشعر با تاکید بر اینکه مدیران هیأت ها به عبارتی در سوق دادن مردم به سمت تعالی سکان داری می کنند، گفت: خادمی هیأت یک واژه مقدس است و بار سنگینی بر دوش ما می گذارد، برای اینکه بتوانیم به هدف تعالی برسیم باید شرایط مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدون همراهی مردم، اتفاقات حکومتی رقم نخواهد خورد

بدون همراهی مردم، اتفاقات حکومتی رقم نخواهد خورد