مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 تیر 1400 ساعت 02:052021-07-15بين الملل

بازگشت به برجام تنها گزینه پیش روی آمریکا برای تعامل با ایران است


سناتور دموکرات ایالت کنتیکت آمریکا می گوید که توافق هسته ای 2015 با ایران تنها گزینه قابل اجرایی است که ایالات متحده برای تعامل با ایران در اختیار دارد.

- به نقل از جوییش اینسایدر، در میانه گمانه زنی های بدبینانه نسبت به بازگشت مجدد ایالات متحده به توافق هسته ای ایران (2015) موسوم به برجام، کریس مورفی سناتور دموکرات آمریکا در گفتگو با جوییش اینسایدر تأکید کرد که این توافق تنها گزینه قابل اجرا برای ایالات متحده جهت تعامل با ایران است.

مورفی که در نشست توجیهی و محرمانه سنا در روز چهارشنبه - نشستی که وزیر خارجه ایالات متحده دورنمایی بدبینانه نسبت به بازگشت به توافق هسته ای با ایران ارائه کرد- شرکت نکرده بود، یکی از موافقان اصلی پیوستن مجدد ایالات متحده به برجام در مجلس سنا است.

این گروه از موافقان از جو بایدن رییس جمهور آمریکا می خواهند تا در ازای پایبندی ایران به تعهدات خود ذیل برجام، تحریم های وضع شده از سوی دولت ترامپ را لغو کند.

مورفی در این باره گفت: من این فرضیه را نمی پذیرم که ما نمی توانیم راه بازگشتی به این توافق بیابیم.

این امر نیازمند انتخاب های سخت و دشواری از جانب ایالات متحده و همچنین انتخاب های دشوار از سوی ایرانیان است، اما من به جز پیوستن به این توافق هیچ راه رو به جلوی دیگری نمی بینم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت به برجام تنها گزینه پیش روی آمریکا برای تعامل با ایران است

بازگشت به برجام تنها گزینه پیش روی آمریکا برای تعامل با ایران است