مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 تیر 1400 ساعت 03:252021-07-16پزشكي

فوت بیش از 700 راننده تاکسی با کرونا در کشور


مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور گفت: از شروع شیوع ویروس کرونا تا کنون بالغ بر 10هزار نفر از رانندگان تاکسی به این ویروس مبتلا شده اند و متاسفانه بیش از 700 راننده تاکسی فوت نمودند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، مرتضی ضامنی در گفتگو با ایسنا، گفت: براساس اعلام وزارت بهداشت، سهم حمل و نقل عمومی در انتقال و توسعه چرخه کرونا ویروس بیش از 26 درصد می باشد، از این رو ستاد ملی مبارزه با کرونا رانندگی حمل و نقل عمومی را از مشاغل در معرض خطر ابتلا به این ویروس شناسایی کرد و ضمن اعمال محدودیت هایی در این حوزه از جمله کاهش تعداد مسافر و جداسازی کابین راننده، الزاماتی همچون استفاده مستمر از لوازم ایمنی و ضدعفونی مکرر ناوگان را نیز تصویب و ابلاغ کرده است.

وی افزود: علیرغم رعایت تمام پروتکل های بهداشتی در این بخش، به علت تماس مستمر رانندگان با مسافرین، شاهد افزایش ابتلای فعالین این عرصه به کرونا و متاسفانه فوت روبه رشد شماری از رانندگان مبتلا هستیم.

مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانیهای شهری کشور ادامه داد: از ابتدای شیوع پاندمی کرونا در کشور، تا کنون بالغ بر 10 هزار نفر از رانندگان تاکسی به ویروس کرونا مبتلا شده اند و از این تعداد متاسفانه بیش از 700 نفر فوت نموده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوت بیش از 700 راننده تاکسی با کرونا در کشور

فوت بیش از 700 راننده تاکسی با کرونا در کشور