مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 تیر 1400 ساعت 04:102021-07-16ورزشي

برگزاری بیش از 100 برنامه ویژه هفته حجاب و عفاف در جهرم


بیش از یکصد برنامه در 20 موضوع با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی ستاد مقابله با کرونا، به مناسبت هفته عفاف و حجاب در این شهرستان جهرم، - ایسنا/فارس فرمانده سپاه جهرم گفت: بیش از یکصد برنامه در 20 موضوع با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی ستاد مقابله با کرونا، به مناسبت هفته عفاف و حجاب در این شهرستان جهرم، برگزار شد.

سرهنگ غلام علی احمدی جابری در گفت وگو با ایسنا فارس افزود: با توجه به مصادف شدن اول ماه ذی الحجه، سالروز پیوند آسمانی حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س)، با روز عفاف و حجاب ، ویژه برنامه هایی به همین مناسبت با محوریت فضای مجازی، آغاز شد.

وی گفت: فضاسازی شهری متناسب با این هفته توسط قسمت فرهنگی هنری و همچنین حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج محلات، بسیج ادارات، دانش آموزی، اصناف و فرهنگیان، نصب تراکت و پوستر در ناوگان حمل و نقل عمومی، برگزاری مسابقه های تلفنی و پیامکی، از دیگر برنامه های این هفته بود.

فرمانده سپاه جهرم، ضمن قدردانی از آحاد زنان و دختران شهرستان که با رعایت حجاب، نقشه های دشمنان را برای از هم گسیختگی جامعه، نقش بر آب می کنند، گفت: برپایی نمایشگاه های عکس، پوستر و تراکت در فضای مجازی و برخی از اماکن عمومی و معرفی الگوهای موفق بانوان محجبه که دارای حکم قهرمانی ورزشی یا چهره های سینمایی موفق محجبه، نیز از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری بیش از 100 برنامه ویژه هفته حجاب و عفاف در جهرم

برگزاری بیش از 100 برنامه ویژه هفته حجاب و عفاف در جهرم