مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 تیر 1400 ساعت 04:502021-07-16سياسي

زاهدی: طرح منع تغییر رشته در ارشد سدی در برابر دانشجویان بااستعداد است


عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه طرح منع تغییر رشته در ارشد سدی در برابر دانشجویان با استعداد است، گفت: دانشجویان در این باره نگرانی نداشته باشند و اگر کنکور دارند برای رشته مورد علاقه خود به مطالعه بپردازند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، نشست بررسی طرح منع تغییر رشته دانشجویان در کارشناسی ارشد با حضور محمدمهدی زاهدی وزیر علوم آن را به معاونت آموزشی وزارت علوم محول کرد تا این طرح را مورد بررسی قرار دهد و وزارت علوم مصوبه رسمی در این باره ندارد.

* بعید است طرح منع تغییر رشته در کارشناسی ارشد تصویب شود وزیر علوم دولت نهم در پاسخ به این سوال که مصوبه شورای سنجش و آموزش شامل چه مواردی می شود، گفت: بر اساس آنچه که در رسانه ها بیان شده، پذیرش دانشجو در تحصیلات تکمیلی باید از رشته های مرتبط باشد البته ممکن است عملاٌ در همه رشته ها این اتفاق نیفتد اما در صورت وجود شرایط، مانعی برای این موضوع وجود ندارد و در بعضی از رشته ها نیز اجتناب ناپذیر است.

وی در ادامه و در پاسخ به این سوال که علت تصمیم شورای سنجش و آموزش در این خصوص چه بوده، گفت: شورای سنجش و آموزش نمی تواند برای چنین موضوعی تصمیم بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زاهدی: طرح منع تغییر رشته در ارشد سدی در برابر دانشجویان بااستعداد است

زاهدی: طرح منع تغییر رشته در ارشد سدی در برابر دانشجویان بااستعداد است