مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 تیر 1400 ساعت 05:052021-07-16حوادث

5 کشته در پی آتش گرفتن یک کارگاه مبل در تهران


برای تشخیص علت قطعی مرگ، پزشکی قانونی باید اظهار نظر کند اما آن چه در ظاهر مشخص بود، مرگ این افراد در پی دود و حرارت بالا رخ داده بود.

- وقوع یک آتش سوزی بزرگ و وسیع در یک کارگاه مبل سازی در جنوب تهران منجر به مرگ 5 نفر و مصدومیت 4 نفر دیگر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران درباره جزییات حادثه توضیح داد: در پی تماس های مردمی با سامانه 125 آتش نشانی شهرداری تهران در ساعت 20:57 درباره وقوع یک حریق بزرگ در جنوب تهران، 5 ایستگاه آتش نشانی به همراه خودروی حامل تجهیزات تنفسی به محل آتش سوزی واقع در بزرگراه آزادگان به سمت غرب، خیابان علی آباد پاکدانه اعزام شدند.

جلال ملکی گفت: با حضور آتش نشانان در محل مشاهده شد که کانون حریق در یک کارگاه تولید صنایع چوب به مساحت حدود 500 متر مربع رخ داده و این کارگاه نیز در یک گاراژ بزرگ که عمده کارگاه های داخل آن مرتبط با چوب بود، قرار داشت و به همین دلیل نیز احتمال سرایت آتش و گسترش آن بسیار بالا بود.

ملکی افزود: در همین راستا آتش نشانان از چند جهت عملیات خود برای اطفای این حریق را که شعله های برخاسته از آن تا شعاع چند صد متری نیز قابل رویت بود، آغاز کردند و یک گروه از آتش نشانان هم برای جستجو و نجات قصد ورود به داخل کارگاه را داشتند که متاسفانه با درِ قفل شده کارگاه آتش گرفته روبرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 کشته در پی آتش گرفتن یک کارگاه مبل در تهران

5 کشته در پی آتش گرفتن یک کارگاه مبل در تهران