مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 تیر 1400 ساعت 05:252021-07-16پزشكي

فوت 700 راننده تاکسی براثر کرونا


علیرغم رعایت تمام پروتکل های بهداشتی در این بخش، به علت تماس مستمر رانندگان با مسافران، شاهد افزایش ابتلای فعالان این عرصه به کرونا و متاسفانه فوت رو به رشد شماری از رانندگان مبتلا هستیم.

- مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور گفت: از شروع شیوع ویروس کرونا تا کنون 10 هزار نفر از رانندگان تاکسی به این ویروس مبتلا شده اند و بیش از 700 راننده تاکسی فوت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرتضی ضامنی مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور گفت: براساس اعلام وزارت بهداشت، سهم حمل و نقل عمومی در انتقال و توسعه چرخه کرونا ویروس بیش از 26 درصد است.

از این رو ستاد ملی مبارزه با کرونا رانندگی حمل و نقل عمومی را از مشاغل در معرض خطر ابتلا به این ویروس شناسایی کرده و ضمن اعمال محدودیت هایی در این حوزه از جمله کاهش تعداد مسافر و جداسازی کابین راننده، الزاماتی همچون استفاده مستمر از لوازم ایمنی و ضدعفونی مکرر ناوگان را هم تصویب و ابلاغ کرده است.

وی افزود: علیرغم رعایت تمام پروتکل های بهداشتی در این بخش، به علت تماس مستمر رانندگان با مسافران، شاهد افزایش ابتلای فعالان این عرصه به کرونا و متاسفانه فوت رو به رشد شماری از رانندگان مبتلا هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوت 700 راننده تاکسی براثر کرونا

فوت 700 راننده تاکسی براثر کرونا