مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 تیر 1400 ساعت 05:252021-07-16اقتصادي

30 مددجوی بهزیستی صاحبخانه شدند


همزمان با هفته بزرگداشت بهزیستی 30 واحد مسکن به مددجویان واگذار شد.

- محمد محمدی قیداری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: یکی از ارکان توانمندسازی جامعه مددجویان تامین مسکن بوده و این در حالی است که یکی از عمده مشکلات مددجویان و افراد دارای معلولیت تحت پوشش بهزیستی نیز داشتن مسکن مناسب محسوب می شود.

وی با اشاره به اینکه برای احداث 30 واحد مسکن، بیش ازیک میلیارد و 400 میلیون تومان کمک بلاعوض پرداخت شده است، تصریح کرد: 9 واحد در شهرستان زنجان، 11 واحد در شهرستان خدابنده، دو واحد در شهرستان طارم، دو واحد در شهرستان ماهنشان، سه واحد در شهرستان ابهر، دو واحد در شهرستان خرمدره، یک واحد شهرستان ایجرود به مددجویان واجد شرایط واگذار شد.

مدیرکل بهزیستی اضافه کرد: بهزیستی نسبت به شناسایی خانواده های دارای دو معلول و بیشتر اقدام کرده و ضرورت دارد دستگاه های همکار مساعدت های لازم را در خصوص انجام تعهدات مرتبط طبق تفاهمنامه و قوانین مربوط به تامین مسکن معلولین را انجام دهند.

محمدی قیداری ادامه داد: بهزیستی در کنار تامین سایر نیازمندی های خانواده های مورد حمایت با اجرای اقدامات متناسب و با استفاده از منابع دولتی همچنین استفاده از ظرفیت خیرین و سایر نهادها و ارگان های مختلف نسبت به تامین مسکن مناسب برای خانواده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 مددجوی بهزیستی صاحبخانه شدند

30 مددجوی بهزیستی صاحبخانه شدند