مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 تیر 1400 ساعت 05:452021-07-16پزشكي

وزارت بهداشت تنهایی نمی تواند مشکل کرونا را حل کند


رییس مرکز مدیریت بیماری های واگیردار وزارت بهداشت با اشاره به مشکل آفرینی کرونا در نظام سلامت، گفت: اگر کرونا نبود قطعا نظام سلامت تواناتر عمل می کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، محمدمهدی گویا در حاشیه هشتمین انتخابات نظام پزشکی مستقر در محل برگزاری انتخابات در سالن همایش های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران، گفت: مهم ترین مشکلاتی که الان بر سر راه ما وجود دارد بیماری کرونا است.

حل مسئله کرونا اهمیت فوق العاده زیادی دارد بنابراین رییس بعدی سازمان نظام پزشکی و وزیر بهداشت دولت سیزدهم باید این موضوع را در اولویت خود قرار دهد و تونایی بالایی داشته باشد و بداند با چه مشکلاتی روبرو است و چه راهکارهایی مقابل او است.

وی افزود: هم وزیر بهداشت بعدی و هم رییس جدید سازمان نظام پزشکی باید تجربه کشورهای موفق در مدیریت کرونا را مقابل خود قرار دهند و تصمیم گیری کنند هر چند بخشی از مشکلات کرونا مربوط به تحریم ها است و شاید خیلی از همکاران پزشک ندانند این تحریم ها چه تاثیری منفی بر کنترل کرونا گذاشته است و ما را در دسترسی به واکسن، دارو و حتی امکانات بهداشت فردی با مشکل جدی مواجه کرده است.

گویا ادامه داد همچنین باید بدانیم اگر قرار باشد مشکل کرونا حل شود نیاز به یک تصمیم جمعی دارد و اینگونه نیست که تنها وظیفه وزارت بهداشت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت بهداشت تنهایی نمی تواند مشکل کرونا را حل کند

وزارت بهداشت تنهایی نمی تواند مشکل کرونا را حل کند