مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 تیر 1400 ساعت 05:552021-07-16سياسي

استقبال از انتخابات نظام پزشکی بیش از انتظارات است


رییس هیات نظارت بر هشتمین دوره انتخابات سازمان نظام پزشکی استقبال از انتخابات این دوره نظام پزشکی را بیش از انتظار خواند و گفت: احتمالا در تهران انتخابات تا سقف 14 ساعت تمدید شود .

- دکتر عبدالحسین روح الامینی در حاشیه هشتمین انتخابات نظام پزشکی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا مستقر در محل برگزاری انتخابات در سالن همایش های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران، با اشاره به اینکه استقبال از انتخابات نظام پزشکی بیش از انتظارات است، گفت: شلوغی اول صبح بیش از انتطار است و نشان دهنده استقبال خوب جامعه پزشکی از انتخابات است.

وی درباره پیش بینی از میزان مشارکت، افزود: دوره های قبل حداکثر مشارکت 17 درصد بود و هرچقدر از این عدد فراتر رویم مطلوب ماست و امیدوارم هرچه بیشتر افراد جامعه پزشکی از حق صنفی و طبیعی خود استفاده کنند.

ما در چند ماه گذشته تا حد توان برای افزایش مشارکت تلاش کردیم مثلا مدت ثبت نام ها، بررسی ها و اعتراضات تمدید شد و خط ارتباطی آنلاین با شخص بنده به عنوان رییس هیئت نظارت برای پاسخ به سوالات برقرار بود.

به نظرم انتخابات روان است و همه تکلیف خود را می دانند و مابقی آن استفاده از این حق طبیعی است.

رییس هیات نظارت انتخابات نظام پزشکی افزود: در شهر تهران مرکز همایش های رازی در دانشگاه علوم پزشکی ایران نسبت به محل های برگزاری ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال از انتخابات نظام پزشکی بیش از انتظارات است

استقبال از انتخابات نظام پزشکی بیش از انتظارات است