مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 تیر 1400 ساعت 06:152021-07-16اجتماعي

نمون برگ های 6 و 7 هدایت تحصیلی دانش آموزان صادر شد


مدیر کل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش از صدور نمون برگ های 6 و 7 هدایت تحصیلی دانش آموزان پایه نهم خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، مسعود شکوهی مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی این فرایند ادامه داشت.

مدیر کل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش افزود: مهم ترین کاری که باید انجام گیرد ثبت نتایج امتحانات برای بررسی عملکرد تحصیلی دانش آموزان است.

وی ادامه داد: نمرات دانش آموزان به وسیله مدیران مدارس و از طریق انتقال به سیستم دانا به سامانه همگام ثبت می شود.

همچنین این ارسال نمرات با لحاظ نمودن ثبت نمرات غائبین موجه و حتی معترضان به نتایج امتحانات از چهاردهم تیرماه آغاز شده است و از پانزدهم تیرماه، امکان ارسال نمرات به تدریج از مناطق فراهم شده است.

شکوهی خاطرنشان کرد: هر منطقه ای که نمراتش را مدیر منطقه تأیید کند، حداکثر بازه زمانی 3 روزه در نظر گرفته شده است و حداکثر ظرف 48 ساعت پردازش نمرات آغاز می شود و نمون برگ های 6 و 7 هدایت تحصیلی ویژه دانش آموزان صادر می شود.

وی افزود: نکته بسیار مهمی که در اینجا حائز اهمیت است آن است که نمون برگ های 6 و 7 با ارزیابی دانش آموزان در سطح منطقه صادر می شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمون برگ های 6 و 7 هدایت تحصیلی دانش آموزان صادر شد

نمون برگ های 6 و 7 هدایت تحصیلی دانش آموزان صادر شد