مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 تیر 1400 ساعت 06:352021-07-16اقتصادي

اصلاح قیمت نان؛ مطالبه خبازان مازندران


اگرچه در طی دو ماه اخیر چندین استان در کشور براساس استدلال و ضرورت هایی به اصلاح قیمت نان اقدام کردند اما در مازندران تاکنون تغییری در قیمت نان تولیدی خبازان صورت نگرفته با پیگیری های به عمل آمده اصلاح قیمت و وزن نان در چند روز آینده توسط کارگروه ساماندهی گندم، - خبرگزاری فارس مازندران ـ سرویس اقتصادی نان از جمله کالاهای استراتژیکی است که دولت ها در هدفمندی یارانه ها دقت بیشتری به آن دارند، البته قیمت نان در هر استان با توجه به شرایط و مقتضیات خاص آن در کمیته های کارشناسی استانی تعیین می شود.

مدتی است زمزمه هایی در خصوص قیمت نان در استان مازندران شنیده می شود، اما شنیده های امروز حاکی از اصلاح قیمت رسمی نان در چند روز آینده دارد.

با توجه به اینکه هزینه های پخت نان طی دو سال اخیر افزایش چشمگیری داشته به طوری که عدم تغییر قیمت نان با توجه به تورم بالا نگرانی هایی را برای این صنف در اقتصادی نبودن تولید نان و همچنین به خطر افتادن تامین معاش و زندگی در روزهای آینده است حال باید دید این افزایش قیمت می تواند جبران کننده هزینه ها بوده و از سویی دیگر مردم توان خرید نان را خواهند داشت یا خیر؟! انتهای پیام/86034/ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح قیمت نان؛ مطالبه خبازان مازندران

اصلاح قیمت نان؛ مطالبه خبازان مازندران