مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 تیر 1400 ساعت 06:502021-07-16فرهنگي

حمید رضا صدر؛ مرگِ راویِ جادوی فوتبال و سینما


بعد از درگذشت ناگهانی علی حاتمی کارگردان محبوب و مشهور سینمای ایران، حسین قندی در روزنامه « اخبار» تیتر زد: «علی حاتمی داستان مرگ را کلید زد».

- بعد از درگذشت ناگهانی علی حاتمی کارگردان محبوب و مشهور سینمای ایران، حسین قندی در روزنامه اخبار تیتر زد: علی حاتمی داستان مرگ را کلید زد .

25 سال پس از آن و حالا روایت مرگ مردی که زندگی را در چمن سبز فوتبال و پرده نقره ای سینما می جُست و راوی این دو جادو بود.

آن همه اطلاعات و حافظه و آن همه دقت در انتخاب کلمات و آن همه شور و شوق چگونه خاموش شد و چگونه می توان همه را به خاک سرد سپرد؟ عصر ایران؛ مهرداد خدیر- چنگار ی که چنگال آن به جان دکتر حمید رضا صدر افتاده بود، کار خود را تمام کرد و آن همه شور و شوق و هیجان در نگاه به سینما و فوتبال و زندگی را از خانواده و دوستان و خیل فراوان دوست داران خود گرفت و حالا آن همه اطلاعات و حافظه و آن چشم های گرم را باید به خاک سرد بسپارند.

اگرچه همین ده روز قبل و در عصر ایران درباره او نوشتم ( در چنگالِ چنگار) و در این 10 روز و از 15 تا 25 تیر 1400 خورشیدی اتفاق تازه ای در زندگی او رخ نداد جز آن که امید به ماندن مرد همیشه امیدوار هر ساعت و دقیق کمتر شد اما اکنون که چشم از جهان بسته همان را بار دیگر منتشر می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمید رضا صدر؛ مرگِ راویِ جادوی فوتبال و سینما

حمید رضا صدر؛ مرگِ راویِ جادوی فوتبال و سینما