مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 تیر 1400 ساعت 07:002021-07-16فرهنگي

رئالیسم جادویی مشرق زمین در «بووگی ووگی برادوی»/ بی قانونی نکردیم


آرش سنجابی کارگردان نمایش «بووگی ووگی برادوی» با اشاره به ویژگی های این اثر نمایشی عنوان کرد در این اجرا از بازیگرانی دعوت به همکاری کرده که مناسب ایفای نقش های مد نظرش باشند.

- آرش سنجابی کارگردان نمایش بووگی ووگی برادوی با اشاره به ویژگی های این اثر نمایشی عنوان کرد در این اجرا از بازیگرانی دعوت به همکاری کرده که مناسب ایفای نقش های مد نظرش باشند.

آرش سنجابی نویسنده و کارگردان نمایش بووگی ووگی برادوی که از 22 تیرماه اجرای خود را در عمارت نوفل لوشاتو آغاز کرده است درباره از سرگیری فعالیت های تئاتری در تماشاخانه های خصوصی به خبرنگار مهر گفت: معتقدم اولین گروهی که سر تعظیم در مقابل قانون فرود آورده جامعه تئاتری بوده است که پذیرفتند با 50 درصد ظرفیت اجرا بروند؛ این یعنی پذیرش قانون.

اما در شرایطی که اماکن، رستوران ها، پاساژها و بازار تهران بسته باشد خود من به عنوان یک تئاتری اجرا نمی روم اما معتقدم وقتی که مجبور شویم اجرایی را با این همه هزینه و تنها با 50 درصد بلیت فروشی که آن هم معلوم نیست چقدر از همین ظرفیت خریداری شود، به این بهانه که شهر قرمز است تعطیل کنیم در حالی که هیچ صنفی مقررات آن را رعایت نمی کند، دچار بی قانونی شده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رئالیسم جادویی مشرق زمین در «بووگی ووگی برادوی»/ بی قانونی نکردیم

رئالیسم جادویی مشرق زمین در «بووگی ووگی برادوی»/ بی قانونی نکردیم