مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 تیر 1400 ساعت 07:352021-07-16سياسي

اجمالی/ آیت الله علم الهدی: احسان به پدر و مادر یک حکم الهی غیر قابل تغییر است


امام جمعه مشهد با بیان اینکه صدر ارتباطات اجتماعی، ارتباط با پدرو مادر است، عنوان کرد: احسان به پدر و مادر در قرآن هم ردیف توحید پروردگار و یک حکم الهی غیر قابل تغییر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، آیت الله سیداحمد علم الهدی در خطبه های این هفته آیین عبادی سیاسی جمعه مشهد که در صحن پیامبر اعظم(ص) حرم مطهر رضوی برگزار شد، در ادامه مباحث هفته های گذشته،  به تشریح برخی مبانی تقوای عملی پرداخت و اظهار کرد: کلام ما در خطبه اول درباره مصادیق تقوای عملی در ارتباط بود و مدت چند هفته ای درباره تقوای عملی در ارتباطات خانوادگی بحث کردیم و از این به بعد کلام و سخن ما درباره تقوای عملی در ارتباطات اجتماعی است.

امام جمعه مشهد گفت: انسان در جامعه زندگی می کند، جریان زندگی انسان آمیخته با زندگی دیگران است و هیچ فردی را پیدا نمی کنید که در جریان زندگی و سرنوشتش با دیگران دخالت و ارتباط نداشته باشد.

وی با بیان اینکه سرنوشت انسان ها به هم مرتبط است چون یک بخش زندگانی انسان زندگانی فردی است و بخش دوم زندگی انسان، زندگانی جمعی است و بشر نمی تواند سرنوشت خود را جوری تدوین کند که با سرنوشت دیگران مربوط نباشد.

آیت الله علم الهدی تصریح کرد: ارتباطات اجتماعی بخش عمده زندگی انسان را تشکیل می دهد و اکثر بی تقوایی ها و بی بندوباری ها و معاصی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجمالی/ آیت الله علم الهدی: احسان به پدر و مادر یک حکم الهی غیر قابل تغییر است

اجمالی/ آیت الله علم الهدی: احسان به پدر و مادر یک حکم الهی غیر قابل تغییر است