مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 تیر 1400 ساعت 07:552021-07-16سياسي

شورای نگهبان ضامن جمهوریت نظام و اسلامیت قوانین است


شورای نگهبان یکی از ارکان اصیل نظام اسلامی و ضامن جمهوریت نظام و اسلامیت قوانین در جمهوری اسلامی و حافظ قانون اساسی است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام جعفر رحیمی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهر ابهر به در پیش بودن روز عرفه اشاره و اظهار کرد: یکی از بزرگترین نعمت های الهی که به انسان ارزانی داشته شده، این است که اجازه داده او را بخواند.

امام جمعه ابهر با اشاره به در پیش بودن عید سعید قربان،  اقامه نماز عید را یادآور شد و گفت: عید قربان یکی از اعیاد بزرگ اسلامی است که یادآور زیباترین نمونه تعبد انسان در برابر خداوند متعال است.

وی به سالروز تاسیس شورای نگهبان در تاریخ 26 تیر سال 1359 اشاره و تصریح کرد: شورای نگهبان جایگاهی بی بدیل و راهبردی در نظام اسلامی دارد و به همین دلیل یکی از نهادهایی است که بیشترین هجمه‏ های دشمن را به خود اختصاص داده که بیانگر پیشینه و جایگاه این نهاد تأثیرگذار است، چرا که این شورا نقطه تضمین و سلامت نظام و تامین کننده امنیت سیاسی است.

رحیمی ادامه داد: شورای نگهبان یکی از ارکان اصیل نظام اسلامی و ضامن جمهوریت نظام و اسلامیت قوانین در جمهوری اسلامی و حافظ قانون اساسی است، که بارها در معرض هجمه تبلیغاتی بدخواهان جمهوری اسلامی قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای نگهبان ضامن جمهوریت نظام و اسلامیت قوانین است

شورای نگهبان ضامن جمهوریت نظام و اسلامیت قوانین است