مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 تیر 1400 ساعت 08:102021-07-16سياسي

شورای نگهبان جایگاه بی بدیلی در نظام اسلامی دارد


امام جمعه ابهر با اشاره به سالروز تاسیس شورای نگهبان، جایگاه این شورا را در نظام اسلامی بی بدیل و راهبردی توصیف کرد.

- ، جعفر رحیمی در خطبه های این هفته نمازجمعه ابهر با یادآوری اینکه شورای نگهبان در 26 تیرماه سال 59 با حکم بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی تاسیس شد، گفت: بی تردید اگر بخواهیم به جایگاه این شورا در نظام اسلامی اشاره کنیم، باید آن را بی بدیل و راهبردی عنوان کرد.

وی با بیان اینکه جایگاه رفیع شورای نگهبان در نظام اسلامی باعث شده است تا دشمنان هجمه های زیادی را علیه این نهاد داشته باشند، افزود: با نگاهی به پیشینه شورای نگهبان درمی یابیم که این شورا نقطه تضمین و سلامت نظام و نیز تامین کننده امنیت سیاسی است.

خطیب نمازجمعه ابهر تصریح کرد: شورای نگهبان یکی از ارکان اصیل نظام اسلامی و ضامن جمهوریت نظام و اسلامیت قوانین در جمهوری اسلامی و نیز حافظ قانون اساسی است که بارها در معرض هجمه تبلیغاتی بدخواهان جمهوری اسلامی قرار گرفته است.

رحیمی ادامه داد: حملات به شورای نگهبان، گاه از سوی دشمنانی است که با اسلامیت نظام مخالفت دارند و سعی دارند که این نهاد مؤثر نظام را تضعیف کنند تا از این طریق راه ورود احکام و قوانین غیراسلامی در کشور باز شود و گاه از سوی کسانی است که به هر دلیل مورد تأیید شورای نگهبان برای ورود به انتخابات قر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای نگهبان جایگاه بی بدیلی در نظام اسلامی دارد

شورای نگهبان جایگاه بی بدیلی در نظام اسلامی دارد