مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 تیر 1400 ساعت 08:152021-07-16سياسي

تعامل با دنیا باید عزتمندانه باشد/ روحانی از کدام گشایش در زندگی مردم صحبت می کند


امام جمعه بخش بهمن با اشاره به روز تعامل سازنده با دنیا، گفت: گفتگو و تعامل با دنیا باید عزتمندانه باشد، ما به آمریکا ثابت کردیم اهل مذاکره و گفتگو هستیم؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از ابرکوه، حجت الاسلام رضا علیزاده در خطبه های بخش بهمن، با اشاره به 23 تیرماه روز گفتگو و تعامل سازنده با دنیا، اظهار کرد: این مناسبت چند سالی است که در تقویم ملی ثبت شده است و دلیل آن بر می گردد به مذاکرات هسته ای را بحرانی دانست و تصریح کرد: طالبان در حال تصرف شهر ها و استان های مختلف این کشور است و آینده این کشور در ابهام است.

از طرفی خروج بزدلانه و شبانه نظامیان آمریکایی و غربی از افغانستان بار دیگر کارآمدی گزینه مقاومت در برابر اشغالگران در منطقه را اثبات کرد.

خطیب جمعه بخش بهمن یادآور شد: خروج ناگهانی آمریکا از افغانستان سناریویی برای درهم دریختن انسجام داخل افغانستان بود.

در واقع  آمریکا با این نوع خروج خود درصدد انتقام شکست های خود در افغانستان است و با خروج آمریکا صحنه سیاسی و عرصه عملیاتی افغانستان در دست بازیگران داخلی و خارجی از جمله طالبان و داعش خواهد بود.

وی در خاتمه به مناسبت های هفته پیش رو از جمله سالروز تاسیس شورای نگهبان در سال 59، شهادت زائران خانه خدا در حرم امن الهی توسط وهابیون سعودی در سال 66، پذیرش قطعنامه 598 شورا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعامل با دنیا باید عزتمندانه باشد/ روحانی از کدام گشایش در زندگی مردم صحبت می کند

تعامل با دنیا باید عزتمندانه باشد/ روحانی از کدام گشایش در زندگی مردم صحبت می کند