مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 تیر 1400 ساعت 08:352021-07-16اقتصادي

واردات 50 هزار رأس دام سبک برای عید قربان به سیستان وبلوچستان


مدیر کل دامپزشکی استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: پیش بینی می شود تا عید قربان حدود 50 هزار رأس دام سبک وارد استان شود - ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر کل دامپزشکی استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: پیش بینی می شود تا عید قربان حدود 50 هزار رأس دام سبک وارد استان شود به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا دکتر مهدی حسینی افزود: مقصد بیشترین دام های وارداتی زاهدان می باشد و بخشی نیز به سایر شهرستانهای جنوبی استان ارسال شده است.

وی ادامه داد: تمامی دام های وارداتی عید قربان در مبدا تحت نظارت های بهداشتی همچون پلاک کوبی، سم پاشی و معاینه بالینی خواهند بود که در صورت سالم بودن صدور مجوز حمل بهداشتی دامپزشکی صورت میگیرد و در مقصد نیز دام ها در میادین دام تحت نظارت همکاران دامپزشکی بخش خصوصی و دولتی مورد معاینه بالینی مجدد قرار خواهند گرفت.

وی تأکید کرد: اگر از میادین عرضه مجاز دام، دام موردنیاز خود را خریداری نمایند می توانند از نظرات کارشناسان دامپزشکی مستقر در این میادین نیز بهره مند شوند.

مدیر کل دامپزشکی استان گفت: بخشی از دام سبک برای ذبح در عید قربان توسط عشایر استان خصوصا منطقه سیستان و شهرستان خاش به بازار سطح استان عرضه می شود.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واردات 50 هزار رأس دام سبک برای عید قربان به سیستان وبلوچستان

واردات 50 هزار رأس دام سبک برای عید قربان به سیستان وبلوچستان