مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 تیر 1400 ساعت 08:352021-07-16سياسي

دولت سیزدهم کار سختی برای جبران عقب ماندگی ها دارد


دولت سیزدهم علاوه بر انجام وظایف خود کار سختی برای جبران عقب ماندگی ها دارد.

- ، حجت الاسلام محمد جواد باقری در خطبه های این هفته نماز جمعه بخش اسالم ضمن گرامیداشت فرارسیدن ماه ذیحجه و توصیه به استفاده از فرصت های معنوی مثل روز عرفه و عید قربان با تسلیت شهادت امام محمد باقر (ع) به بیان نقش آن امام بزرگوار در ایجاد اتحاد و وحدت در جامعه اسلامی پرداخت و افزود: به لطف خدا امروز جمهوری اسلامی توانسته است مصداق عملی توصیه های ایشان در ایجاد وحدت مسلمین باشد.

امام جمعه اسالم با اشاره به تحولات منطقه به ویژه در دو کشور افغانستان و عراق، گفت: خروج نیروهای آمریکایی پس از سال ها اشغالگری نشان از شکست حضور پرهزینه آنها در منطقه دارد.

وی ادامه داد: آمریکا با وجود همه تلاش ها برای ناامن کردن کشورهای همسایه ایران و در نهایت ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی از این منطقه خارج می شود.

امام جمعه اسالم با بیان اینکه یقیناً ایران از تحولات منطقه غافل نیست و به بهترین وجه تحرکات کشورهای مختلف برای اعمال نفوذ بر کشورهای همسایه را در نظر دارد، اضافه کرد: حفظ استقلال و حاکمیت کشورها و تأمین منافع مردم سیاست اصلی ایران در قبال کشورها و ملت های مختلف است که با لحاظ کردن کرامت و حفظ جایگاه جمهوری اسلامی دنبال خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت سیزدهم کار سختی برای جبران عقب ماندگی ها دارد

دولت سیزدهم کار سختی برای جبران عقب ماندگی ها دارد