مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 تیر 1400 ساعت 09:302021-07-16اقتصادي

سرفاصله حرکت قطارها در خط 5 مترو تهران کاهش یافت


مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه از کاهش سر فاصله حرکت قطارهای خط 5 مترو تهران و حومه در ساعات اولیه بهره برداری خبر داد.

- ، علی عبداله پور نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه به همراه معاونین و مدیران از پایانه مهرشهر و ایستگاه گلشهر در خط 5 مترو تهران و حومه بازید کرد و از نزدیک در جریان روند کارهای انجام شده و مشکلات و کمبودهای خط پنج قرار گرفت.

علی عبداله پور ضمن خسته نباشید، از تلاش های تمامی پرسنل قدردانی کرد و گفت: با توجه به تغییر ساعت کار ادارات در راستای ارائه خدمات مطلوب تر به شهروندان، از روز شنبه 26 تیرماه 1400 سرفاصله حرکت قطارها در خط 5 کاهش می یابد.

وی افزود: برای جابجایی شهروندان و مسافران استان البرز از ساعت 5:00 تا 9:00 صبح از ایستگاه گلشهر به سمت کرج _ تهران و همچنین از ایستگاه تهران (صادقیه) به سمت کرج-گلشهر از ساعت 6:00 تا ساعت 10:00 صبح از 15 به 10 دقیقه کاهش پیدا کرد.

عبدالله پور خاطرنشان کرد: برای رفاه حال مسافران و اینکه بتوانند در سریع ترین زمان ممکن به تهران برسند، اولین اعزام قطار از ایستگاه گلشهر در ساعت 5:00 صبح به صورت اکسپرس (تندرو) انجام خواهد شد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه در ادامه ارائه گزارش عملکرد مدیر ارشد خط 5 گفت: در حال حاضر بخش نگهداری و تعمیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرفاصله حرکت قطارها در خط 5 مترو تهران کاهش یافت

سرفاصله حرکت قطارها در خط 5 مترو تهران کاهش یافت