مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 تیر 1400 ساعت 09:502021-07-16ورزشي

افتتاح زورخانه بین المللی امام علی (ع) در رشت


زورخانه امام علی رشت با ظرفیت 320 نفر، فضای اداری و مدیریت ورزش های باستانی و زورخانه ای در زمینی به مساحت یک هزار و 200 متر مربع با حضور مسؤولین افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سالن بین المللی ورزش های باستانی و زورخانه ای امام علی (ع) واقع در بلوار شیون فومنی رشت با حضور  محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه، ارسلان زارع استاندار و مریم بخشی مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان افتتاح شد.

  این مجموعه دارای سالن اصلی با ظرفیت 320 نفر، فضای اداری و مدیریت ورزش های باستانی و زورخانه ای، دو باب سرویس رختکن، سیستم سرمایش و گرمایش استاندارد و مدرن است.

  عملیات اجرایی سالن بین المللی ورزش های باستانی و زورخانه ای امام علی (ع) رشت سال 1398 در زمینی به مساحت یک هزار و 200 متر مربع آغاز شد.

  معاون رییس جمهور در مراسم افتتاح و بهره برداری از پروژه کرونا مبتلا شده و بستری هستند.

  وی با اشاره به دعوت از وزیر ورزش و جوانان برای حضور در مراسم افتتاح پروژه زورخانه امام علی (ع) رشت در عید سعید غدیرخم بیان کرد: امیدواریم با رعایت پروتکل ها و صدور مجوزات لازم مقدمات این امر مهم فراهم شود.

  افتتاح زورخانه، حاصل تلاش جمعی از مسؤولین استان است  مدیر کل ورزش و جوانان گیلان نیز با اشاره به آغاز شروع پروژه اظهار کرد: زما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح زورخانه بین المللی امام علی (ع) در رشت

افتتاح زورخانه بین المللی امام علی (ع) در رشت