مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 تیر 1400 ساعت 09:552021-07-16سياسي

مسئولان ایلام مصوبات سفر رییس قوه قضاییه را با جدیت پیگیری کنند


مسئولان ایلام مصوبات سفر رییس قوه قضاییه را با جدیت پیگیری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار در خطبه های امروز نماز جمعه ایلام با اشاره به روز عید قربان، تصریح کرد: اقامه نماز عید قربان با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد، عید قربان، مبارکی است، روز اطعام نیازمندان و قربانی کردن است.

حجت الاسلام کریمی تبار در ادامه با اشاره به مناسبت سالگرد تاسیس شورای نگهبان و تقدیر از فعالیت های این شورا، بیان کرد: شورای نگهبان یکی از نهادهای ارزشمندی است که خداوند متعال به جمهوری اسلامی ارزانی داشته است، از مهم ترین وظایف شورای نگهبان بحث تفسیر قانون اساسی است.

وی ادامه داد: این یکی از تیزبینی های تدوین کنندگان قانون اساسی بوده است که در اصول مورد ابهام، مرجع واحدی برای تفسیر آن اصول، انتخاب کرده اند.

وی در ادامه با اشاره به سفر ریاست قوه قضاییه به استان در روز گذشته، ابراز کرد: از مسئولان عالی قضایی کشور تشکر می کنم که در کوتاه ترین زمان، اولین سفر استانی خود را به استان ایلام قرار داده اند، مردم استان ایلام، مردمی ولایتمدار و نجیب هستند که در روز خطر همراه با ولایت بوده و با تحمل سختی ها و مشکلات این امر به همواره به نمایش گذاشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان ایلام مصوبات سفر رییس قوه قضاییه را با جدیت پیگیری کنند

مسئولان ایلام مصوبات سفر رییس قوه قضاییه را با جدیت پیگیری کنند