مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 تیر 1400 ساعت 12:552021-07-16سياسي

آخرین اخبار از هشتمین انتخابات نظام پزشکی/ احتمال تمدید رای گیری در تهران


رییس هیات نظارت بر هشتمین دوره انتخابات سازمان نظام پزشکی کشور توضیحاتی دریاره روند برگزاری انتخابات هشتمین دوره انتخابات نظام پزشکی ارائه کرد و از افزایش درصد مشارکت نسبت به دوره قبل خبر داد.

- رییس هیات نظارت بر هشتمین دوره انتخابات سازمان نظام پزشکی کشور توضیحاتی دریاره روند برگزاری انتخابات هشتمین دوره انتخابات نظام پزشکی ارائه کرد و از افزایش درصد مشارکت نسبت به دوره قبل خبر داد.

دکتر عبدالحسین روح الامینی در حاشیه هشتمین انتخابات نظام پزشکی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا مستقر در محل برگزاری انتخابات در سالن همایش های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران، گفت: نسبت به اخباری که از هیئت های نظارت شهرستان ها و وزارت بهداشت داشتیم ، حضورا به مرکز ستاد وزارت بهداشت رفتیم.

از تهران نیز برای بازدید به کرج، فردیس و شهریار رفتم و همه می گویند نسبت به دوره قبل شور و نشاط بیشتری در رای گیری وجود داشته است.

البته باید تا پایان شمارش آرا صبر کرد تا موضوع قطعی شود اما اخبار دریافتی ما این است که درصد مشارکت نسبت به دوره قبل افزایش داشته است.

وی افزود: شهرستان های دارای 11 هیئت مدیره تعداد رای دهنده بالایی ندارند و احتمالا اگر تمدید نشود، شمارش آرا آغاز می شود و نتایج آرام آرام اعلام می شود و برخی شهرها در حال ارسال نتایج هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین اخبار از هشتمین انتخابات نظام پزشکی/ احتمال تمدید رای گیری در تهران

آخرین اخبار از هشتمین انتخابات نظام پزشکی/ احتمال تمدید رای گیری در تهران